Άμπρα Κατάμπρα pt 1

Τα ήθελα χρόνια. Και  μας τα πήρα δώρο τα Χριστούγεννα –γιατί τα διαβάζαμε και οι δύο. Από τις εκδόσεις Ορφανίδη, εδώ, κατευθείαν στο σπίτι μου σε μια κόκκινη σακουλίτσα (βλέπε σακουλάρα) αφού πλήρωσα ένα τριψήφιο νουμεράκι. Θα μου πείτε, έχεις; Όχι βέβαια, δεν έχω. Αλλά εδώ πληρώνουμε για άλλα κι άλλα , ε, δεν αξίζουνε οι παιδικές αναμνήσεις σε χαρντκάβερ; Έχω ενθουσιαστεί τόσο που δεν ξέρω τι να σας πρωτοδείξω. Να, πάρτε μια ιδέα από το πώς είναι (κάθε τεύχος έχει γίνει τόμος = 26 τόμοι) και από τρία από τα πιο αγαπημένα μου παραμύθια:

χαρντκάβερ

διαβάζουν:

κίτρινες κασετούλες...

..που έγιναν cd

Ο Γκομπολίνο με το άσπρο ποδαράκι δεν θέλει να'ναι γάτος μάγισσας

..τον έκανε κόκκινο η κακιά αδερφή του

Ραπουνζέλ, ρίξε κάτω τα μαλλιά σου (ψόφα μωρή μάγισσα)

λαβ κόνκερζ ολ! (παρ'τα μωρή μάγισσα)

πιο sad απ'το Πινόκιο πεθάινεις

Θα επανέλθω περί Άμπρα Κατάμπρα. Όλο βρίσκω παραμύθια που είχα ξεχάσει!

 

 

This entry was posted in vain. Bookmark the permalink.

5 Responses to Άμπρα Κατάμπρα pt 1

  1. Γεια σου Βάσια! Τα διάβαζα και τα άκουγα κι εγώ μικρός τα Άμπρα Κατάμπρα. Τι μου θύμησες τώρα… Μου φαίνεται θα τα τσιμπήσω κι εγώ.

  2. Ο/Η Β.Τ. λέει:

    Hello!
    Είναι φοβερά! Εγώ τα γλυκοκοίταζα ένα χρόνο και τελικά τα πήρα φέτος 🙂

  3. Ο/Η roadartist λέει:

    Τι μου θύμισες!!

  4. Ο/Η the sugar plum fairy λέει:

    Τα είχα κι εγώ μικρούλα…Τα λάτρευα! Τον Γκομπολίνο δεν τον θυμόμουν όμως 😦

Σχολιάστε

