Book Night (και σακούλα με stuff, stuff, stuff, stuff, stu– OK, stop it!)

Σήμερα το πρωί χτυπάει το θυροτηλέφωνο. Κοιτάζω από το μπαλκόνι (γιατί το θυροτηλέφωνο έχει χαλάσει και δεν έχω τσιγκουνεύομαι τα 70 ευρώ για να το φτιάξω) μήπως είναι η φίλη μου η Χρύσα, που έχει το fashionism και μένει πολύ κοντά μου, με το τέλειο μωρό της αλλά αντί για στυλάτη μαμά και ζουληχτερό παιδί βλέπω έναν κυριούλη με την πορτοκαλί σακουλάρα Public που βλέπετε από πάνω. «Ποιον θέλετε;» σκούζω από το μπαλκόνι σαν καρακατινάρα. «Την κυρία Βάσω Τσαπανάρη». «Εγώ είμαι!» φωνάζω όλο ενθουσιασμό -με την επιθυμία μου για τη σακούλα εμφανώς μεγαλύτερη από την επιθυμία μου για αναγνώριση. I’m a sucker for freebies… Κατεβαίνω, λοιπόν, όπως ήμουν με τη βιντατζιά ρόμπα μου, υπογράφω σ’ένα χαρτί, και η σακούλα ήταν δική μου! Ανεβαίνω βιαστικά, την ανοίγω και βλέπω ένα σωρό καλούδια:

Ένα kit kat (σοκολάτα, όχι γατοτροφή, εκείνη είναι kitekat αλλά στο μυαλό μου έχουν το ίδιο όνομα) το οποίο καταναλώθηκε πάραυτα, ένα πανέμορφο σημειωματάριο, ένα πακετάκι post-it με τυπωμένες «βιβλιορήσεις» κάτω δεξιά, ένα κρασί Τσάνταλη που λέγεται KANENAS -εμπνευσμένο από την περιβόητη απάντηση του Οδυσσέα στον Κύκλωπα Πολύφημο -, ένα λεύκωμα της coco-mat που τιτλοφορείται «fine hotels» και με βασανίζει με υπέροχα ξενοδοχεία που θέλω να πάω (I’m also a sucker for nice hotels), και φυσικά την πρόσκληση μου για τις 6 Οκτωβρίου.

-Ποιος τρώει την τροφή του Όλιβερ, Γκομπολίνο; -Ο Κανένας.


Το Public, που λέτε, ήταν σήμερα ο Άγιος Βασίλης μου αφενός επειδή συμμετέχω στο πρόγραμμα «εκστρατεία για το βιβλίο 2011» (συμμετείχα με ένα ραδιοφωνικό σποτάκι όπου διάβασα Στάινμπεκ, ένα βιντεάκι που γυρίστηκε στο κατάστημα και γενικότερο interaction στη σελίδα στο facebook,  Public Book Friends) αφετέρου επειδή αύριο διοργανώνουν το Public Book Night. Το Public Book Night θα είναι ένα ωραιότατο event με μουσική (κρατήστε τη Νατάσσα Μποφίλιου), κομίστες από το Comicdom, βιβλία και βιβλιοσούσουρο που στόχο έχει να συγκεντρώσει βιβλία για τις βιβλιοθήκες διαφόρων ιδρυμάτων. Πώς θα γίνει αυτό; Το «εισιτήριο» για να μπει κάποιος στο Book Night είναι ένα βιβλίο από τη συλλογή του το οποίο αποχαιρετά και αφήνει εκεί για να βρει μαζί με άλλα βιβλία το δρόμο του προς τις Φυλακές Γυναικών Ελαιώνα Θήβας, το Χατζηκυριάκειο, τον Άγιο Σάββα, το Περιεφεριακό Νοσοκομείο Παίδων Αθηνών, το Σισμανόγλειο (που διόρθωσα στη δεύτερη ανάγνωση του ποστ  γιατί εκ παραδρομής είχα γράψει Σισαμόγλειο, νοσοκομείο που θα άρεσε μόνο στο φίλο μου τον His Majesty the King of Spain -ξέρει αυτός!) και το Γηροκομείο Αθηνών.  Ακόμα δεν ξέρω τι βιβλίο να χαρίσω. Ίσως ένα απ’ όλα αυτά που βρεθήκαμε να έχουμε διπλά με τον άντρα μου όταν ενώσαμε τις βιβλιοθήκες μας. Διαλέξτε κι εσείς ένα κι ελάτε. Την Πέμπτη 6 Οκτωβρίου στις 20.00, στη Στοά του Βιβλίου (είσοδος από Πεσματζόγλου 5). Σας αφήνω με ένα ξενοδοχειάκι από το λεύκωμα που ελπίζω να επισκεφτώ κάποια στιγμή και ελπίζω να έχει σωστή pet policy και να δέχεται ζώα (I’m a sucker for cats) γιατί χωρίς τα τέρατα δεν πάω ούτε στο Çırağan την Κωνσταντινούπολη. Not.

This entry was posted in vain and tagged . Bookmark the permalink.

One Response to Book Night (και σακούλα με stuff, stuff, stuff, stuff, stu– OK, stop it!)

  1. Ο/Η the sugar plum fairy λέει:

    χαχαχαχα δεν μπορούσα να σταματήσω να γελάω… θέλω κι εγώ δωράκια! λέω να έρθω αύριο, είμαι sucker για κάτι τέτοια… ευτυχώς που είπες ότι θα το αφήσουμε το βιβλίο γιατί δεν το διευκρίνιζε το άλλο άρθρο που διάβασα, να δω ποιο θα πάρω…

Σχολιάστε

